2012-04-16

Fitnessfighten - world of shape

Fitnessfighten - world of shape har du kunnat se lite här och där, under wordfeud, på aftonbladet.se.
Du minskar i vikt, ökar fettförbränningen och framför allt kommer du att må bättre.
Den förste varje månad startar Fitnessfigheten upp. 495 spänn betalar du för kostprogram, träningsprogram  och otroligt bra coachning ifrån grundaren Jarkko samt Betina 
Du tränar en timma varje dag under 30 dagar.
Varje dag (förutom den 3 första) byts en styrkeövning ut och en ny sätts in.


10 min cardio följt utav 3 styrkeövningar x 2 
10 min cardio följt utav 3 styrkeövningar x 2
(10 min cardio följt utav) 3styrkeövningar x2

               därefter är du svettig och död!!

 

Första gången jag körde Fitnessfighten hade jag tänkt att göra det hemma; springa ute samt fylla petflaskor med vatten. Men efter ett tag kände jag att det blev för lätt och ville öka på med vikter så det blev gymmet. Jag är verkligen ingen gymmänniska. Kan bero på att jag inte vet hur man gör med alla redskap....  Men med övningarna uppkopierade så blev vi vänner, jag och hantlarna och är det fortfarande.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar