2012-04-15

Dag 15

Så här såg det ut för mina vänner. Jag hade med mej min ff mat och drack citronvatten. Senare på kvällen dukades det fram diverse gotte. Hade det inte varit ff period hade jag tryckt i mej både en och två nävar utav allt. Nu blev det ca 5 bitar och de smakade ljuvligt. Det är gott och jag vet att det är nolltolerans men det var mitt val...

Tre av vännerna hade planerat upp dagen/kvällen, det var Sommarpratarna som var temat denna gång. Alla hade fått i uppgift att förbereda ett prat i 3 min som vi fick spela in. Den koonstnärliga sidan i oss fick också komma fram. Med acrylfärg på penseln skulle vi måla något som symboliserade det vi skulle prata om. Det var nog ingen som inte hade ångest över "pratet". Skulle man vara seriös eller inte? Känslosamt eller humoristiskt? Vilket det än blev så gjorde vi alla så himla bra ifrån oss. Det blev både skratt och tår i ögat. Vad jag berättade om... att vara galen i kändisar och när jag sjöng med "Give me your love" Magnus Bäcklund
Vi befann oss verkligen i den riktiga Sommarpratsmiljön, i min kusins vita fina hem...

Vännernas mat & dryck 




Mitt konstverk: Skidglasögon + mick = min sång med Magnus Bäcklund

1 kommentar: