2012-04-18

FiX & triX

Väga mat, mixa, tvätta träningskläder, koka/steka ägg, handla, diska småburkar, hacka, väga, tvätta.... (På Lidl har jag blivit värsta Kesella och Kesokunden) Det är lite fix och trix att vara med i Fitnessfighten och kräver sin planering. Efter att ha varit med en gång tidigare visste jag hur jag skulle göra för att underlätta i vardagen. Det krävs planering: På söndagen har jag stått och förberett både veckans mellanmål samt lunch och middag.

Igår när jag var på gymmet var det endast män där. Ikväll var det kvinnornas tur... vet inte om det är någon oskriven regel... varannan damernas varannan herrarnas? Hur eller hur så luktade det så mycket fräschare när det bara var qvinns där!!!

Idag var det dags för min favoritövning! Där är jag stark!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar