2012-05-13

Resume av Fitnessfighten

Min mage är utav den struliga sorten. I november hoppade jag på Fitnessfighten för första gången för att få ordning på mat och mage samt komma igång med träning. När jag sen insåg att jag även tightade till mej blev det en bonus . Jag var såååå nöjd med resultatet under dessa 30 dagar och visste redan då att jag skulle köra Fitnessfighten igen under våren. Nu i april var det alltså dags igen. Den här gången visste jag vad det innebar och hade som mål att bli tightare och inte vara så mjuk....

1 april:                   30 april
58.2 kg                 55.2 kg
79 cm                   68 cm
75 vilopuls            70 vilopuls

Meeen du som är så smal behöver väl inte gå ner i vikt..
Näpp, det behöver jag inte men jag vill som sagt tighta till mej, få ordning på kost och mage samt komma igång med styrketräning och kondition. Att lyckas med detta på 30 dagar, är helt fantastiskt.

När det gäller måltiderna i veckan försöker jag hålla mej till FF så gott det går.
Godis är min största last som jag verkligen är beroende utav... återigen... "men du kan ju äta som är så smal"... det handlar inte om det. Det handlar om att magen (och jag) mår skit utav att stoppa i mej det! Det går inte att bara ta några bitar utan jag äter tills det är tomt i påsen. Där måste jag bättra mej, punkt slut!

Det känns så otroligt skönt att vara i god (nästan toppform) igen. Nu är gäller det bara att hålla i....






3 kommentarer:

  1. Naaaaaasim :)2012-05-14 21:08

    Grymt jobbat Anna!!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack Naaaasim! Japp, jag är superstolt över mej själv. Nu är vill det till att inte tappa det jag byggt upp....

      Radera
  2. Hej Anna!
    Är så jäkla impad över hur bra resultat du och många andra deltagare gjort via fitnessfighten. Har själv fortsatt i samma stil sedan slutet men och har väl kanske liiite kvar till fasen "att tajta till" men tuffar på...
    Kör hårt

    SvaraRadera