2012-05-29

Koma

Ikväll gick det ett motionslopp i stan. Det var över 1000 anmälda. Fantastiskt för en liten stad! Jag gjorde min egna runda i morse och nöjde mej med att vara publik under loppet. Det var så jäkla kallt att stå där. Vad hände med bilinivädret? Efteråt velade vi fram och tillbaka.... Pizza? Japp, så fick det bli. Jag vet hur jag blir efteråt. Helt körd i magen och illamående... Inte konstigt alls. Tryckte i oss det tills ananasen sprutade ur öronen. Sen somnade vi båda tokmätta i soffan. Självklart tryckte vi i oss några favvogodisar för att vakna till liv. så i morgon vet jag precis hur jag kommer må. Ger jag mej ut och springer på morgonen blir det till att slänga upp en bal med toapapper på ryggen. Nu blir det ingen mer svulladag den här månaden, eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar