2012-05-05

Fel håll

Efter att ha ränt runt på Jönköpings alla gator med mor tog jag en powernap i soffan och vaknade upp som en ny (rastlös) människa. Gav mej ut på en löparrunda kl. 20.15 för att göra av med lite energi.
De rundor jag springer tar jag alltid samma håll. Vet egentligen inte varför jag gör det. Idag sprang jag en "vanlig" runda för att senare vända och springa tillbaka. Snacka om att det blev konstigt för hjärnan. Det kändes jättekonstigt att springa åt andra hållet. Märkligt...
Det var ju inte direkt någon trängsel å¨löparrundan.
När jag sprang där kunde jag inte låta bli att tänka på mannen som idag blev biten utav en björn på morgonpromenaden. Vad sjutton skulle man ta sig till... Jag blir ju livrädd när en huggorm ringlar fram i spåret. Men Mr björn... nej tack, honom vill jag inte möta.

I morgon är vi äntligen lediga tillsammans då blir det en MTB runda.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar